Sunday, 9 October 2011

Si sugie 2 : the revenge of the sugie~

Sila baca post terdahulu untuk memahami cerita..Cerita sebelumnya


 Watak:sugie , arnab . kura2 & watak sampingan 


ACTION!!

Didalam bilik Penjara
Si sugie: hehehe..kau tunggulah arnab..

...............................................................................................................................
setelah setahun berlalu siarnab dan si kura2 pun sudah graduate sekolah menengah dan kedua2 mereka memasuki matrikulasi yg sma..mereka masih teteap berkawan baik sehingga kini..

Si Arnab: Hoi kura2 cpt la kita dh la lambat ni..hg la masuk bilik mandi pa lama2..
Si Kura2: hehe..ku jaga bdan..
Si arnab: kalah mak dara la hg ni..
Si kura2: alah lek la..lambat 15 minit je pun..prof tah xmasuk lgi pa..

Sampai depan bilik kuliah..

Si arnab: tak kau..tu prof.Ay*..eh..prof semut(perempuan) dah masuk..
Si kura2: lek la prof semut baik la..
Prof semut: Eiiii..kamu dua orang ni pergi mane..suke datang lambat..
SI arnab: Kura2 mandi lama prof..
Si kura2: oi senyap dh la..
Prof semut:dah2..pgi duduk tempat kamu..Ok class bka muke surat 999..
arini chapter ke-2dan sila baca sendiri!!

SI arnab dan kura2 pun dgn kelam kabut nya duduk dan keluarkan buku..Prof semut pun mendekati dua org pelajar itu..

Prof semut: nash*..eh kura2..muke kamu sebiji macam adik saye la..
Si Kura2: haha..(malu2)
Si arnab: hmmm..
Prof semut: arini ade pelajar baru masuk kan?? tdi guru kelas kmu kte ade pelajar baru..
SI KUra2: sapa!!?
PRof semut: xthu la ..prof pun xkenal..

Tok3..pintu kuliah diketuk..kemudian muncul seorang perempuan..setiap org didalam dewan itu melihat dia..mata nya yg bulat , bibirnya yg manis dannn........ehhh..flashback yg aritu punya cita..si arnab dan kura2 terkejut..

Si arnab: ehhh sugieeeee..
Si kura2: betulkah?? dia buat apa disini..
Prof semut: eh kmu kenalkah dia??bagus lah macam itu..kmu boleh duduk di sebelah arnab tu..
SI arnab: eh2..jgn prof!!..
PRof Semut: kenapa?? 
SI arnab: saya xboleh duduk sebelah perempuan cantik2 prof.. doktor xbg..dia kta nnti saya jatuh.
Prof Semut: jatuh apa??
SI arnab: nnti saya jtuh cinta la 
Prof Semut: eh baguslah tu..kmu kn msih single..
Si arnab: sekarang mmg lah bgus..tpi nnti klau kmi berpisah sy yg sdih.sy xsanggup dah la prof..
Prof Semut: hurmm..klau macam tu dia duduk depan kmu la..
SI arnab: haaa..boleh la mcm tu..sng sy nk tngok dia..
Prof Semut: grrrr~

SI sugie pun duduk didepan kura2 dan arnab..

mod:berbisik
Si kura2: wei arnab..hg rsa dia knl xkita?? 
Si arnab: entah la..rasanya xkot..sbb dh brapa thun menda tu berlaku..

Si Kura2:hi sugiee..
Si arnab: hi kmi adalah......
SI sugie: xperlu knlkn sy dh knal la korang..ingat sng ke sy nk lupa..
SI kura2:(berlari2 ke pintu keluar dengan takut sekali)
Si arnab:gila punya kura2..ehh..kau sihat ke..
Si sugie: awk xtkut ke dgn sy..
Si arnab: buat ape sy nk tkut dgn awk..rsanya awk mkin comel la~..
SI sugie: -,- hmm..
Si arnab:hee..marilah duduk sebelah sy..

SI sugie pun berubah tempat duduk dan duduk disebelah arnab..

Si sugie: rsanya dlu sy sudah keterlaluan..sy xptut buat kura2 mcm tu..sy rsa bersalah sngat..
Si arnab: eh xla..awk xslh pun kura2 tu yg manja~..
Si sugie: baiknya awk..kenapalah sy xknal awk sngat ya dlu..
Si arnab: haha..

Setelah tamat kelas mereka dua pun pulang bersama sambil berbual2..setelah itu mereka pun berpecah dan balik ke asrama masing2..

Si kura2: woii..hg dating dgn sugie ka..hg xingat ka apa yg berlaku dulu??
Si arnab: haha..ingat la..hg yg xreti nk jga dia..sbb hg xtau teknik nk ngorat..
Si kura2: aja aku wei..
Si arnab: OK..kepada pembaca2 yg lain..sila ambik pen dan kertas untuk salin>>

1.perempuan suka klau dipuji..tpi jgn la terlalu kerap atau atau dilakukan pada yg baru kenal
2.jagna terlalu cepat................................................................
Sila tanya pada author untuk maklumat lanjut..pasti berhasil..
P/S..jgan digunakan untuk mempermainkan wanita..kerana itu perbuatan xbaik..

SI arnab:paham x?
SI kura2:oo..ptut la..terima kasih..baru ku phm..ku nk cba nnti..


Setelah itu mereka berdua pun tido......zzzzzz..


Setelah itu.sudah sebulan mereka berkenalan makin hari si arnab dan sugie semakin rapat..dan si arnab mula menyukai si sugie..tetapi pada suatu hari...

Si arnab: wei sugie..kida dah lmakan kenal..
Si sugie: haha..ye ke..rsa mcm baru semalam je.
Si arnab: ehh xpercaya tengok tarikh homework sejak awk dtg sni..
Si sugie: ohh dh sebulan..aha
SI kura2: oi2 senyap skit..prof tngah mengajar tu..
Si arnab: eh sibuk je la si kura2 ni..
Prof Semut: ok class..sampai sini sja klas kita harini ye..errrr..kura2..boleh kah berjumpa dgn prof belakang office lpas ni??
Si Kura2:buat apa prof?
Si arnab:prof nk ngorat hg la tu..
Prof SEmut:eee..pandai2 jela kamu ni arnab..jeles la tu..
Si arnab: adess..dah la sugie jom balik sma2..


Setelah itu mereka berdua pun pergilah berjalan-jalan di tepi tasik..


Si arnab: sugie..mungkin awk xperasan ..tpi sy sebenarnya sukakan awk..bolehkah awk terima sy..
SI sugie:.ehh..arnab..knapa mcm tu pula.
SI arnab:entah la..setiap kali sy tengok awk jantung sy berdebar-debar..
Si sugie:maaflah arnab..tpiii..sy sdah ada yg punya..terima kasih saje lah..


si sugie pergi meninggalkan si arnab sorang2 di situ..si arnab jatuh melutut di situ tiba2 hujan pun turun..air mata arnab turun bergelimpangan sekali bersama dgn air hujan..cuba untuk manan rasa pedih di hati..


SI Mushang(perempuan): ehh..hello..awk xape2kah??

si arnab pun beralih ke belakang dan melihat..seorang musang yg sngat comel bersama payung jernih..rambutnya panjang..matanya bulat..hati arnab sudah dicuri lagi..walaupun baru sebentar melihat si mushang..dia sdah sepeerti lama mengenali si mushang..

Si arnab:eh..awk pencuriii.........

TAMAT...


Director: err..cerita ni bakal ada sambungannya..untuk mengetahui kisah lanjut sila layari blog ini selalu ya..cerita yg ini mungkin agak kurang skit tpii sambungannya sy janjikan yg terbaik..haha..jumpa lagi.. 

CUT!!


P/s:cerita ni mmg ada kena mengena dgn yg terasa..haha..dan segala kesalahan adalah tanggungjawab sendiri sbb ku malu nk bca smua yg ku tulis..aha~

There was an error in this gadget